Jeśli klienci nie mogą czegoś znaleźć, to to nie istnieje. Jasno wymień i opisz oferowane usługi. Nie zapomnij też zademonstrować najważniejszych z nich.
Masz dużą promocję, gościsz kogoś znanego albo masz inne wydarzenie? Rozgłoś to, by wszyscy się dowiedzieli i zainteresowali.
Klienci chwalą Cię w mediach społecznościowych? Udostępnij ich opowieści, by zachęcić potencjalnych klientów.
Masz świąteczną promocję lub tydzień wyprzedaży? Wypromuj je, by przyciągnąć klientów zainteresowanych wysokimi zniżkami.
Otwierasz sklep w nowym miejscu, zmieniasz wystrój albo wprowadzasz nowe usługi i produkty? Nie trzymaj tego w tajemnicy, niech inni też się dowiedzą.
Klienci mają pytania, Ty masz odpowiedzi. Opublikuj odpowiedzi na często zadawane pytania. Wszyscy na tym skorzystają.
Używamy plików cookie do analizowania ruchu w witrynie i optymalizacji Twoich wrażeń. Jeśli zaakceptujesz użycie plików cookie, Twoje dane zostaną zagregowane z danymi innych użytkowników.